دریافت وام خرید اقساطی کالا

Guarantor-with-a-pay-slip-02
توضیحات مختصر:

هر فردی با هر توان مالی، می‌تواند با دریافت وام خرید اقساطی به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن، به منابع مالی متنوعی برای خرید کالا یا استفاده از خدمات سرویس‌دهی دسترسی پیدا کند. شرکت آقای وام ارائه کننده انواع وام فوری است اما وام خرید اقساطی را ارائه نمی‌کند، می‌توانید جهت دریافت مشاوره برای […]

فهرست مطالب

هر فردی با هر توان مالی، می‌تواند با دریافت وام خرید اقساطی به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن، به منابع مالی متنوعی برای خرید کالا یا استفاده از خدمات سرویس‌دهی دسترسی پیدا کند. شرکت آقای وام ارائه کننده انواع وام فوری است اما وام خرید اقساطی را ارائه نمی‌کند، می‌توانید جهت دریافت مشاوره برای گرفتن وام خرید اقساطی با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر عضوی از این دسته افراد هستید و قصد دریافت وام خرید اقساطی متناسب با توان پرداختی خود را دارید، می‌توانید به راحتی و خیلی سریع از آقای وام دریافت کنید.

شرایط دریافت وام خرید اقساطی کالا

  • ایجاد حساب کاربری: اولین مرحله برای دریافت وام خرید اقساطی ثبت‌نام در منظور وارد سایت یا اپلیکیشن شرکت موردنظرتان شده و در قسمت پروفایل یا خرید اقساطی، مشخصات فردی خود مثل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، و کد ملی صاحب شماره موبایل را وارد کنید.
  • احراز هویت: پس از ثبت‌نام و ایجاد یک حساب کاربری در شرکت موردنظر، لازم است که بخش پروفایل و سایر اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بعد از احراز هویت کارشناسان هر شرکت و تایید مدارک هویتی شما، درخواست شما برای دریافت وام خرید اقساطی در صف انتظار قرار بگیرد.
  • بارگذاری اسناد و مدارک: بعد از تایید اولیه‌ مدارک هویت فردی، باید از همه مدارک درخواستی مثل اجاره‌نامه، فیش حقوقی و همچنین سایر اسناد عکس گرفته و در قسمت حساب کاربری خود بارگذاری کنید.
  • ارسال چک: مراحل احراز هویت و ارائه‌ مدارک در اکثر شرکت‌های ارائه‌ کننده وام خرید اقساطی بصورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود، اما ممکن است در برخی از شرکت‌ها مانند دیجی‌پی، علاوه‌بر بارگذاری تصویر چک صیادی، نیاز باشد اصل چک (فرم فیزیکی چک صیادی) را نیز از طریق پست برای آن شرکت ارسال کنید.
  • تایید چک: پس از ارسال چک و تاییدش از سمت شرکت مربوطه، مبلغ وام مورد نظر شما به صورت اعتبار برای خرید اقساطی از همه فروشگاه‌های اینترنتی به حساب شما واریز می‌شود.

مدارک موردنیاز برای دریافت وام خرید اقساطی کالا

  1. تصویر اصل شناسنامه‌ متقاضی اخذ وام خرید اقساطی به همراه کپی از صفحات اول و دوم شناسنامه
  2. تصویر اصل کارت ملی متقاضی به علاوه‌ی کپی از پشت و روی کارت
  3. پرینت گردش حساب بانکی سه ماه آخر با مهر بانک
  4. احراز هویت محل سکونت و ارائه‌ی اصل و کپی اجاره‌نامه یا سند ملکی به‌علاوه‌ی یکی از قبوض چندگانه
  5. آدرس دقیق محل مسکونی به همراه کد پستی معتبر
  6. گواهی اشتغال به کار متقاضی دریافت وام خرید اقساطی به علاوه‌ی فیش حقوقی با مهر و سربرگ شرکت
  7. سفته یا دسته چک صیادی فرد متقاضی دریافت وام خرید اقساطی

مزایای خرید اقساطی کالا

مراحل ساده

در روش دریافت وام خرید اقساطی نیازی به طی شدن مراحل پیچیده‌ برای دریافت وام از بانک‌های دولتی نیست، تنها لازم است در وب‌سایت هر شرکتی که ثبت‌نام کنید و پس از اعتبارسنجی هویتی، مبلغ وام موردنظر خود را انتخاب و دریافت کنید.

بدون نیاز به ضامن

برای دریافت وام خرید اقساطی لازم است از دسته چک صیادی خود یا یکی از نزدیکان درجه یک خود استفاده کنید. می‌توانید تعداد و مدت زمان بازپرداخت اقساط و مبلغ کلی وام را بر اساس توان پرداختی خود معین کنید.

تنوع طرح‌های خرید اقساطی

جهت اخذ وام خرید اقساطی، می‌توانید از بین طرح‌های متنوع با قیمت‌های مختلف برخی از شرکت‌هایی مثل دیجی‌پی و لندو، طرحی را انتخاب کنید.

سرعت فرآیند

روند دریافت وام خرید اقساطی، معولا خیلی سریع انجام می‌شود. پس از ارائه چک و تایید آن، بلافاصله تامین مالی انجام شده و مبلغ وام به شما پرداخت می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید اقساطی استفاده کنید.

عدم دریافت جریمه

برخلاف بانک‌های دولتی یا غیردولتی، در صورت دیرکرد بازپرداخت اقساط در حالت دریافت وام از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی وام خرید اقساطی، هیچ‌ مبلغی تحت عنوان جریمه‌ دیرکرد در حساب شما ثبت نمی‌شود. و فقط نمره‌ امتیاز شما در آن شرکت کسر می‌شود، در این صورت اگر بخواهید دوباره از آن شرکت وام خرید اقساطی را دریافت کنید، تایید درخواست شما از سری قبل دشوارتر می‌شود.

معایب خرید اقساطی کالا

افزایش نرخ تورم، احتمالا مهم‌ترین معضلی باشد که برای دریافت وام خرید اقساطی از شرکت‌های خصوصی ونیمه‌خصوصی با آن روبرو شویم. هر چه این درصد رشد تورم بیش‌تر شود، مبلغ کالا و خدمات هم افزایش یافته و در نهایت تعداد اقساط یا مبلغ هر قسط هم بیشتر می‌شود. با توجه به سودی که شرکت‌های ارائه‌ کننده وام خرید اقساطی از مشتریان خود دریافت می‌کنند، در مقایسه با بانک‌هایی که سود کم‌تری دریافت می‌کنند، مبلغ بازپرداخت نهایی ممکن است خیلی هم مقرون‌به‌صرفه نباشد.

خرید اقساطی کالا بدون نیاز به ضامن

برای اخذ وام خرید اقساطی از شرکت‌های خصوصی دریافت وام مانند دیجی‌پی، لندو، قسطی‌کلاب یا سایر شرکت‌ها، نیازی به معرفی فرد خاصی به عنوان ضامن ندارید، زیرا درواقع مدارک شما ضامن شما می‌شوند.

مدارک لازم برای گرفتن وام خرید اقساطی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی وام ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد، اما بصورت کلی مهم‌ترین مدارک ضمانتی که در این شرکت‌ها از شما درخواست می‌شود به شرح زیر است:

  • چک صیادی به نام فرد متقاضی دریافت وام یا اقوام درجه یک فرد مانند پدر، مادر، همسر، یا اقوام درجه یک متقاضی دریافت وام
  • ارائه‌ سفته با مجموع مبلغ وام و سود وام
  • فیش حقوقی یا پرینت گردش حساب

 

 

جدید ترین مقالات
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید