دریافت وام فوری

The-difference-between-loans-and-facilities-01
توضیحات مختصر:

دریافت وام فوری از جمله تسهیلاتی است که اشخاص می‌توانند بدون سپرده‌گذاری حساب و طی کردن مراحل زمانبر و دشوار انجام دهند. شما عزیزان باید احراز هویت پله‌ای و تکمیل مدارک را تحت شرایط خاص انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، به مدت یک هفته تا ۱۰ روز پس از درخواست وام فوری، تسهیلات […]

فهرست مطالب

دریافت وام فوری از جمله تسهیلاتی است که اشخاص می‌توانند بدون سپرده‌گذاری حساب و طی کردن مراحل زمانبر و دشوار انجام دهند. شما عزیزان باید احراز هویت پله‌ای و تکمیل مدارک را تحت شرایط خاص انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، به مدت یک هفته تا ۱۰ روز پس از درخواست وام فوری، تسهیلات خود را از بانک موردنظرتان دریافت کنید.

شرایط دریافت وام فوری

شرایط اخذ وام فوری از بانک‌های مختلف متفاوت است و کاربران بانک‌ها می‌توانند با توجه به شرایط درج شده در قوانین هر بانک خاصی از خدمات ارائه تسهیلات آن‌ها بهره مند شوند. برای مثال وام فوری بانک آینده به افرادی که در این بانک حساب سپرده‌ی بلندمدت افتتاح کرده‌ باشند تعلق می‌گیرد. سقف مبلغ وام فوری در بانک آینده به اندازه ۴۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری و نرخ سود تسهیلات آن، با توجه به مبلغ تسهیلات از ۴.۵ درصد تا ۱۰ درصد است. با این توضیحات حداکثر مبلغ پرداختی جهت وام فوری بانک آینده به شرح زیر است:

وام با نرخ ۵ درصد: سقف مبلغ وام به اندازه حداکثر ۲۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه است.

وام با نرخ ۷ درصد: سقف مبلغ وام به میزان حداکثر ۳۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه است.

وام با نرخ ۱۰ درصد: سقف مبلغ وام تا حداکثر ۴۰ درصد مبلغ سپرده گذاری اولیه است.

شرایط و ضوابط کلی بانک‌ها برای ارائه‌ وام فوری به کاربران

  1. معرفی ضامن معتبر همراه با گواهی کسر از حقوق به بانک
  2. افتتاح حساب سپرده‌گذاری بلندمدت
  3. واریز ۱۰ درصد از مبلغ وام درخواستی به حساب
  4. در روش پرداخت وام با ارائه‌ چک صیادی یا سفته شرایط بازپرداخت به این صورت است که اگر بازپرداخت اقساط به صورت پله‌ای باشد، اقساط در ۲۴ قسط و به صورت ماهانه دریافت می‌شود.

فرآیند دریافت وام فوری

در حالت کلی به دو روش می‌توانید برای دریافت وام فوری از بانک‌ها اقدام کنید. روش اول: از بانک‌هایی وام بگیرید که در گذشته افتتاح حساب انجام داده‌ باشید و حساب بانکی با مقداری مبلغ سپرده‌گذاری داشته باشید. روش دوم: خرید وام از شخصی که مراحل دریافت تسهیلات فوری را طی کرده باشد اما به دلایل مختلفی مثل تامین نیاز فوری خود، نیازی به این وام نداشته باشد و قصد واگذاری امتیاز وام خود به شخص دیگری را داشته باشد.

چه بانک‌هایی وام فوری می‌دهند؟

شرایط ارائه وام فوری در بانک‌های مختلف، متفاوت است. در ادامه شرایط هر یک را بصورت جداگانه بیان می‌کنیم:

دریافت وام فوری از بانک ملی

وام ۵۰ میلیونی بانک ملی به همه افراد بالای ۱۸ سال که فیش معتبر حقوقی یا پروانه جواز کسب و کار داشته باشند تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که رتبه و اعتبار خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشند می‌توانند برای اخذ وام فوری از بانک ملی اقدام کنند. وام فوری یا وام خرید کالا بانک ملی بصورتی است که وام‌گیرنده می‌تواند با ارائه‌ پیش‌فاکتور برای کالای خریداری شده یا به صورت کارت اعتباری خرید کالا، مبلغ وام را دریافت کند. برای انجام این‌کار در ابتدا باید یک حساب بانکی در بانک ملی افتتاح کنید و بعد از آن برای اخذ وام درخواست بدهید. با داشتن رتبه اعتباری خوب در سیستم بانکی کشور و همچنین ضامن کارمندی می‌توانید تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان را بصورت وام از بانک ملی دریافت کنید. در غیر اینصورت سه ضامن برای دریافت تسهیلات لازم است.

اخذ تسهیلات از بانک رسالت

یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری که با بهره‌ کم باشد، دریافت وام ۶۰ میلیونی بانک قرض‌الحسنه رسالت است. برای ثبت نام برای اخذ وام ۶۰ میلیونی بانک رسالت، اگر در این بانک حساب داشته و تصمیم به دریافت وام فوری از بانک رسالت را داردی، می‌توانید بدون سپرده‌گذاری این وام را دریافت کنید، با نصب اپلیکیشن بانک رسالت و درخواست وام خود می‌توانید این کار را انجام دهید، در غیر اینصورت به مدت ۳ تا ۶ ماه پس از افتتاح حساب نزد بانک، مبلغی را به امانت بگذارید، سپس درخواست وام خود را در سامانه بانک رسالت ثبت کنید.

اخذ وام فوری از بانک ملت

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا واریز پیش پرداخت به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌شود، البته این وام تنها برای خرید از نمایندگی‌های اسنوا قابل استفاده است و شخص وام‌گیرنده می‌بایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد. وام فوری بانک ملت گزینه‌ی خوبی برای تامین کمک‌هزینه‌ی ازدواج و خرید جهیزیه است. همچنین ضامن موردنیاز برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت، بسته به اعتبار وام گیرنده بین یک تا سه نفر متغیر است.

پرداخت وام فوری بانک صادرات

در طرح لبخند بانک صادرات نیز می‌توانید تا ۹۰ درصد از مبلغ سپرده‌ی خود را بدون نیاز به معرفی ضامن، با سود صفر درصدی در قالب وام فوری دریافت کنید. مدت زمان انتظار برای دریافت وام بانک صادرات ۴۸ ساعت و سقف مبلغ آن، ۵۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۰۰ میلیون تومان است که به کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌گردد. همچنین می‌توانید جزییات بیش‌تر وام فوری برای هر بانک را در صفحه‌ی وب‌سایت هر کدام بخوانید، کافیست روی نام بانک موردنظر خود کلیک کنید.

 

(شرکت آقای وام ارائه کننده وام فوری نیست، اما برای دریافت مشاوره برای دریافت وام فوری می‌توانید با کارشناسان آقای وام تماس بگیرید.)

جدید ترین مقالات
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید